donderdag 20 januari 2011

Update

Tja, de drukke Kerstdagen zijn voorbij. Ik heb best veel geknutseld en flink wat dingen voor familie en vrienden gemaakt. Ik lig alleen een beetje achter met foto's. Het probleem in de winter is dat je overdag moet fotograferen omdat het zo vroeg donker is. Foto's met flitser zijn nooit zo duidelijk of mooi.

De sieraden staan inmiddels op een lager pitje na alle sieraden die ik voor de Kerst en de feestdagen had gemaakt. Een bruine macramé halsketting voor m'n schoonmoeder, een grijs/antraciet/zwarte macramé halsketting voor m'n moeder voor bij een heel mooi jasje dat ze had gekocht, en nog een geregen '2 by 2' armband van 15/0 en 11/0 rocailles. En een zwarte macramé armband in ruil voor een vriezertje.

Het is niet dat ik geen zin meer heb in sieraden maken, maar dat heeft te maken met beperkte tijd en m'n andere hobbies (zelf kleding en tassen naaien, lezen en af en toe een spelletje spelen). De afgelopen weken waren de winterstoffen op de markt in de uitverkoop en m'n favoriete stoffenwinkel (Toetenel Modestoffen) gaat sluiten. Voor vaste klanten hebben ze op dit moment 50% korting op hun hele assortiment. Ik heb dus nu een flinke berg stof liggen. Letterlijk een stapel zakken met stoffen die in de hobbykamer tegen de muur staan opgestapeld. Die ga ik hier geen jaren laten liggen, dus ik zit sinds een week op twee weer veel achter de naaimachine. Ik heb het sienna jasje af voor bij de sienna macramé armband. Ik heb verder nog een donkerbruine fluwelen rok gemaakt en ben nu bezig aan een zwart-met-antraciet wollen winterrok en een vintage style tas. Foto's van het een en ander volgen nog. Hopelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten