donderdag 17 februari 2011

Kleine restjes stof

Ik zat er al een tijdje mee in m'n maag: wat doe je met kleine restjes stof? Weggooien? Of toch bewaren? Ik ben echt een hamster en ik kan slecht iets weggooien, dus ik heb hier al twee grote boodschappentassen met stofrestjes staan. Vandaag zag ik een alleraardigst boekje in het tijdschriftenrek dat me een antwoord gaf op die vraag. Ik heb het meteen meegenomen. Het is een uitgave van Editions Marie Claire, heet Knuffels om te naaien, en kost 9,95 Euro.


Op de kaft staat dat het boekje 50 patronen bevat, maar het zijn er 30. 30 patronen, met werkbeschrijving en duidelijke tekeningen. Er staan echt schattige knuffels in waarvan ik er binnenkort eens eentje ga proberen te maken.

De knuffels zijn ontworpen door een dame die zichzelf La Sardine noemt. Op haar blog staan nog meer knuffels. Geen gratis patronen zo te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten