dinsdag 1 februari 2011

Tegoed bon uitgegeven

Bij de derde prijs van de sieradenwedstrijd hoorde een tegoed bon van 15 Euro, uit te geven in de online kralenwinkel CreaDream. Nu had ik daar, een beetje tot m'n schande, nog nooit wat besteld. Ik was eigenlijk telkens aan het wachten tot C-Lon koord aan de winkel toegevoegd werd. Maar die kwam maar niet. En de keuze in rocailles was ook al niet zo heel groot. De shop had gewoon niet zo erg veel dingen waar ik veel/graag mee werk. Wel een hoop ander leuks, maar gewoon wat minder voor mij.

Daarnnaast vind ik het lastig om online te zien hoe de kraaltjes er nou precies uitzien. Er zijn ook zo veel kleuren en soorten (frosted, opaque, silver-lined...ik raak de draad kwijt). Maar de shop had net een nieuwe lading rocailles binnengekregen, wat de keuze erg vergrootte. Dit was dus een mooie gelegenheid om wat verschillende soorten te bestellen, in kleuren waarvan ik niet goed wist wat ik me er bij moest voorstellen. En meteen wat nylon draad (ja, draad, en geen koord) besteld waar ik nog wat plannen mee heb. De buit:


Wat er onder andere bij zat:
- Tsjechische facetkralen. Vaak over/van gehoord maar nog nooit in handen gehad. Glimt en glinstert nauwelijks. Goedkoop alternatief voor Swarovski kristal, voor als het niet bling-bling hoeft te zijn.
- iets in silverlined, galvanized, transparent, opaque en (metallic) gold luster

Het is wel verhelderend, en dit gaat zeker de drempel al weer een beetje verlagen om ook rocailles ook eens af en toe via Internet te bestellen. 't Smitje blijft nog wel een jaar of 5, maar het kan geen kwaad om alvast een alternatief te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten