dinsdag 19 oktober 2010

Stof voor bij de sienna armband

Een paar weken geleden had ik een leuke macramé-armband gemaakt in de kleuren sienna, oranje en zwart. Ik had alleen niks om hem bij te dragen. Toevallig liep ik tijdens het lunchuurtje op de markt tegen een stofje aan dat er qua kleur wel bij leek te passen. Ik had het armbandje niet bij me, maar de gok bleek goed:


Het is een dikke katoenen stof met een werkje erin en het was maar 1 Euro per meter. Ik heb meteen 3 meter meegenomen, want aangezien ik nog nooit een gevoerd jasje heb gemaakt, wil ik wat speling hebben, qua stofhoeveelheid, voor mocht ik iets fout doen. Ik weet alleen nog niet welke kleur voering ik ga pakken. Ik twijfel tussen bruin en zwart. Bruin is denk ik mooier, maar zwart staat weer wat beter bij de armband. Van de andere kant: de voering zie je zowat nooit, dus dan kan ik net zo goed bruin pakken. Bovendien kan ik, voor de kleurmatch met het armbandje, toch ook gewoon een zwart truitje onder het jasje dragen.

Even over nadenken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten