vrijdag 22 oktober 2010

Ruilblogs

Op het naaiforum zag ik een link naar deze (Duitse) blog. Het ging eigenlijk om een tutorial die uitlegt hoe je tabbladen maakt met Blogger. Maar ik zag er iets wat m'n aandacht veel meer trok: 'tauschblogs', oftwel ruilblogs! Het idee is leuk en simpel: je maakt een blog aan waar je (eigengemaakte) spullen ter ruil aanbiedt, en je geeft een beetje aan wat je leuk zou vinden om te krijgen. En dan onderhandelen en ruilen maar. Soort van vlooienmarkt-in-blogvorm. Erg leuk. Ik vraag me af of dat typisch iets is waar vooral Duitse bloggers mee bezig zijn, want ik kan zo snel geen Engels- of Nederlandstalige blogs vinden? Ik vind het in ieder geval een ontzettend leuk idee. Ik zou best wel sieraden willen ruilen tegen zo'n amigurumi-poppetje. Ik kan namelijk voor geen meter haken en ik vind ze toch zo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten