dinsdag 26 oktober 2010

Druk, druk, druk

Gisterenavond nog even verder gegaan aan de 'Two by Two'. Alleen: de kleine rocailles (in de maat 15/0) zijn bijna op. Ik kom er niet mee uit en zal een nieuw zakje moeten bestellen. Ik schrik er wel een beetje van, hoeveel kralen er in zo'n armbandje gaan.

Gisteren ook naailes gehad. M'n rok vordert maar langzaam, maar het is dan ook erg gezellig elke keer, en de naailes is nooit zo lang. Thuis doe ik zowat niks aan de rok. Ik bewaar al het werk voor de naailes. Ik wil namelijk dat iemand die er verstand van heeft meekijkt en me eventueel tips geeft over hoe ik het beter of handiger of sneller kan doen.

En intussen staat de planning voor de komende maanden qua creatief werk vol. Naaien: de rok af maken en het jasje voor bij de armband maken. Dan nog een macramé armband voor de swap van het forum (die overigens intussen nagenoeg af is). Een macramé armband voor een tante, en ze wil precies dezelfde als die die ik aan m'n moeder heb gegeven. In ruil daarvoor komen ze een vrieskistje voor beneden in de berging brengen. We hebben nu alleen een vriesvakje in de koelkast en eigenlijk is dat net te weinig. Dan nog een halsketting voor m'n schoonmoeder, in het bruin. En een halsketting voor m'n moeder. Die laatste twee zijn cadeau's voor respectievelijk het zoveeljarig huwelijksfeest en voor de feestdagen. En dan wil ik voor mezelf nog een armband voor bij m'n paarse trui maken.

Genoeg te doen de komende tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten