zondag 17 oktober 2010

Zondag, knutseldag (1)


Buiten schijnt het zonnetje, en ik heb nergens meer zin in dan binnen, aan tafel, in het zonnetje te knutselen. Vandaag ga ik verder aan de armbanden swap op het 'Rocailles en zo'-forum. Het is de allereerste 'swap' waar ik aan meedoe. We zijn met 14, en de bedoeling is dat je voor 1 persoon iets maakt. Wie dat is is bepaald door degene die het heeft georganiseerd, door middel van lootjes. Ik maak dus een armband voor iemand en ik krijg ook een armband van iemand terug. Ik heb er nu al flink lol aan. Ik ga natuurlijk niet zeggen wie ik getrokken heb en wat ik ga maken.

Ik ga vandaag ook verder aan een zwarte halsketting voor mezelf. Die stond al een tijd op de planning. Ik had er eentje, maar die heb ik 1 uur gedragen en toen had m'n tante hem al te pakken :D
Zoals op de foto hierboven te zien is ben ik nog wel even een tijd zoet met m'n nieuwe zwarte ketting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten