zaterdag 22 januari 2011

Instructies op Internet gezet

Ik heb al een tijd (meer dan een half jaar) een aantal documenten met instructies voor het maken van micro-macramé sieraden, in het Nederlands, in een folder op m'n computer staan. De documenten zouden toegevoegd worden op een sieradensite, maar de beheerder heeft het erg druk en ze vond het niet erg als ik ze alvast ergens ter download online zou zetten. Bij deze, want ik zou het jammer vinden als er niks mee gedaan wordt.

Het zijn er 4:


En er stond er al eentje: Instructies micro-macramé armband '1877'

De links hierheen staan ook allemaal in het rechtermenu.

Van de halsketting waar ik de prijs mee heb gewonnen had ik tweede exemplaar (met andere kleuren) gemaakt voor m'n schoonmoeder. Ik was zo slim geweest om foto's te maken van het proces. Ik heb er nog niks mee gedaan, maar ik hoop deze week ook daarvan een PDF te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten